Bgate פתרונות תוכנה - ניוזלטרים

עוד על מערכות ניהול לידים

ניהול לידים הינו תהליך מרכזי וחשוב לכל עסק בימינו. מערכות לניהול לידים הן כלי טכנולוגי מתקדם המאפשר טיפול וניהול תהליכי המכירה בארגונים על ידי איסוף פניות שמתקבלות מלקוחות פוטנציאליים מכל מקורות הפרסום שמפעילה החברה ברחי העולם בזמן אמת.

בימינו, בעיה נפוצה של עסקים קטנים ובינוניים היא שלא כל הפניות המתקבלות מבשילות או ממונפות לעסקאות כתוצאה מתהליך מכירה לא תקין, או כתוצאה ממערך מכירה מצומצם שאין בכוחותיו לנהל את כל הפניות שמתקבלות, ואף חמור מכך, כתוצאה מבעיה זו, לא מתבצע מעקב או תחקור של אותם תהליכים בכדי למנוע שגיאות בעתיד.

מערכות ניהול לידים, מטרתן למזער שגיאות, ליצור מעקב על הפניות שמגיעות לעסק, לנהל תהליך עבודה מול כל פניה. המערכת מאפשרות תיעוד של כל פנייה מפתיחתה ועד סגירתה וכתוצאה מכך גם מאפשרות ניתוחים סטטיסטיים של הצלחות וכישלונות למטרת הסקת מסקנות עתידית.

באמצעות המערכת, ניתן לנתח את איכות מקור הפרסום – האם הוא מניב לידים טובים יותר ממקורות פרסום אחרים. בנוסף, למערכות ניהול לידים יש גם את האפשרות לבחון האם מילת מפתח ספציפית שיש במקור הפרסום, מניבה יותר פניות ממילות מפתח אחרות. כך, ניתן לזהות את איכות הלידים המתקבלים מכל משאבי הפרסום ולנתב את ההשקעה בארגון ביעילות ואפקטיביות

מערכות לניהול לידים מתבססות על חוקיות קבועה. לאחר שאנו יוצרים את הלידים ומפזרים אותם באתרי האינטרנט, מערכת הלידים קולטת את המידע ויודעת לנתב אותו למקום הנכון. בנוסף, אחרי שנקלט ונותב המידע, נערך באמצעות המערכת, הפיקוח, המעקב והבקרה.

מערכת לניהול לידים מאפשרת לנו לגשת לפניה בצורה יעילה יותר וזאת על ידי קבלת מידע אמין וממוקד על המתעניין. המערכת תספק לנו מידע בנוגע למילות חיפוש אשר משכו את המתעניין, מיקומו של המתעניין מבחינה ג"ג, רגישות למחיר או לתכונה מסוימת של המוצר אותו העסק מספק ועוד. בסופו של יום, תהליך מכירה תקין מתחיל בהבנה של רצונות הלקוח ובהבנת המניעים שלו לרכישת המוצר, וכאשר מידע זה מוגש בפנינו ומנותב לטיפול הולם, אנו יכולים למקסם ולמנף את תהליכי המכירה שלנו ולהניב רווחיות ויעילות גבוהה יותר.

אולי יעניין אתכם גם...

חיפוש באתר