Bgate פתרונות תוכנה - ניוזלטרים

מידע על תוכנה להנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות, או בקיצור הנח"ש, הוא תחום העוסק בתיעוד ורישום כל הפעילות הפיננסית של ישות חשבונאית, על ידי רישום כל התנועות הכספיות והלא כספיות של אותה ישות.

תפקיד מנהל החשבונות הוא לעבור על ניהול החשבונות היומיומי, בין אם מדובר ברישום והנפקה של חשבוניות, גביית חובות, ניהול תשלומים לספקים, מעקב וביצוע התאמות הבנקים ועוד מטלות מגוונות התלויות באופיו של הארגון. רישום הנתונים נערך על פי כללים חשבונאיים מקובלים בשיטת החשבונות הכפולה או החד צידית. על עובדי הנהלת החשבונות להנפיק ולספק דיווחים תקופתיים לשלטונות המס (דיווחים חודשיים או דו חודשיים), כאשר בסוף תקופה נתונה (כל שנת מס או בכל רבעון), מועברים הרישומים לביקורת של רואה החשבון לאישור, תיקון או פסילה של הרישומים.

עם השנים, רישום העסקאות הפיננסיות של הארגון וניהולו הפיננסי, אשר נרשמים בספר חשבונות של הארגון, החלו להיות מנוהלים בתוך מערכת ממוחשבת, כלומר, תוכנת הנהלת חשבונות. תכונות להנהלת חשבונות הן תוכנות המוכרות על ידי רשויות המס ומאפשרות ביצוע פעולות חשבוניות של העסק.

כיום, תוכנת הנהלת חשבונות, היא לא כפי שהייתה בעבר. במרוצת הזמן, פותחו תשתיות מתקדמות, ממשקים מעוצבים ונוחים למשתמש ובוצעו התאמות למחשבים מודרניים המאפשרים רזולוציות מסך משתנות ונגישות למסכים רחבים ולמכשירים ניידים, וכמובן, יותר תוכנות להנהלת חשבונות מאפשרות התנהלות באינטרנט ומבוססות על טכנולוגיית ענן חדישה.

בין מגוון התוכנות בארץ קיימות תוכנות ניהול חשבונות רבות המכילות מודולים קבועים מראש המאפשרות, וכל לקוח של תוכנת הנהלת חשבונות, בוחר את המודולים המתאימים עבורו. תוכנת הנהלת חשבונות מסוג זה הינה מוצר מדף, אשר לה יתרונות רבים, אך מנגד, תוכנות מאפשרות שינויים, עדכונים ופיתוחים ולא מזהות עצמן כמוצר מדף, מאפשרות יתרון נוסף ללקוח, והוא, יצירת פתרונות ייחודיים עבור צרכי העסק שלו, גם כאשר לא קיים עדיין פתרון בתוכנה.

כאשר אתה פותח עסק חדש, או מחליט לרכוש תוכנת הנהלת חשבונות, עליך לבחון שיקולים שונים הנוגעים לרמת הנגישות של התוכנה, לאופי העסק, בין אם מדובר במכירת מוצרים או שירותים, האם יש צורך בניהול מלא, האם נדרש ממשק לאינטרנט ועוד שיקולים רבים שיש לבחון.

אנחנו, ב-Bgate, מספקים לך תוכנת הנהלת חשבונות המבוססות על טכנולוגיית ענן חדישה ומאפשרת נגישות לתוכנת הנהלת החשבונות שלך דרך האינטרנט, ובו בזמן, מציעים מענה על צרכי עסקים קטנים וגדולים ועסקים ייחודיים. Bgate מציעה תוכנת הנהלת חשבונות העומדת בתקנים הנדרשים ובכללים החשבונאיים המקובלים בשיטת החשבונות הכפולה, ומאפשרת בחינת דרכי עבודה מגוונות במערכת ואף יצירת מודולים ותהליכים מותאמים אישית לצרכי העסק שלך.

Bgate תומכת בכל דרישות הרגולציה בכללם קובץ במבנה אחיד וקובץ מע"מ ממוכן (טופס 875).

אולי יעניין אתכם גם...

חיפוש באתר