Bgate פתרונות תוכנה - ניוזלטרים

מערכת ניהול טכנאים ואנשי שטח

כיום נדיר למצוא בתי עסק אשר העסק שלהם אינו מנוהל באופן ממוחשב על ידי מערכת ניהול טכנאים ואנשי שטח. החל מהנהלת חשבונות, ניהול מלאי, ניהול קשרי לקוחות ועוד וזאת באמצעות מגוון תוכנות ERP ו-CRM. אך מה עם אותם חברות שחלק מהפעילות העסקית שלהם מתבצעת מחוץ לעסק כלומר באתר הלקוח? חברות שירות המפעילות טכנאים ואנשי שירות נדרשות היום גם להתייעל עסקית וגם לשפר את השרות ללקוח. לכאורה יש סתירה בין שתי מגמות אלו אולם Bgate-erp מאפשרת לך לשלב בין מגמות אלו באמצעות מודול המסופון לטכנאי.

מערכת ניהול טכנאים ואנשי שטח
אפליקציית מסופון והמכשיר החכם של Bgate-erp מאפשרת לך לנהל את השרות ללקוח ואת מערך אנשי השטח שלך מכל מכשיר הנתמך במערכת הפעלה אנדרואיד.

מודול המסופון ב-Bgate-erp (מודול ניהול הטכנאים) מהווה חלק אינטגרלי ממערכת Bgate-erp ומאפשר גמישות תפעולית רחבה ופשטות בהפעלה.
אנו ב-Bgate-erp מאפשרים לך להשתמש בטלפון החכם שלך לצורך מעקב ושליטה בעסק. מודול מסופון ב-Bgate-erp מאפשר מעקב אחר ריאות, טכנאים, חלקים, מונים, חוזים, צילום המוצר בבית הלקוח ואף מסמכים חתומים מכל מכשיר נייד. טכנאי אשר נמצא בשטח מעדכן דרך מסופון Bgate-erp ובזמן אמת המידע מתעדכן ומועבר למשרד.

המסופון או הטלפון החכם הינו כלי אשר תומך, עוזר ומאפשר קשר מתמיד עם אנשי השטח, סוכני המכירות, הטכנאים והמפיצים. במסופון של Bgate-erp, לאחר פתיחת קריאת שרות, ניתן לנהל שעות עבודה, שיבוץ טכנאים, ניהול חלקי חילוף, ניהול מונים, ניהול טפסי ביצוע, ניהול מסמכי לקוח חתומים ועוד.

תהליך העבודה במסופון Bgate הינו ייחודי ומותאם לצורכי אנשי השטח. טכנאי מקבל קריאה למסופון ובו פרטי הלקוח ותיאום חלון זמן. לאחר שמגיע אל הלקוח באמצעות תוכנת ניווט, יכול לנהל ולדווח על פעולותיו, לסגור את הקריאה ולהחתים את הלקוח על שבוצע. הטכנאי יכול גם לחייב את הלקוח וגם לצלם את המוצר (במידה והמוצר תקול), באפשרותו לעדכן ולצפות בטפסי ביצוע, להוציא מהמלאי, להחתים את הלקוח על מסמך ואפילו לעדכן מונים. היתרון הוא שניתן לעשות את כל הפעולות הללו בזמן אמת ובמעמד פגישת הסוכן/טכנאי עם הלקוח. במקביל, במשרד, ניתן לראות שהקריאה טופלה ע"י הסוכן ואת כל מהלך פגישת הסוכן אצל הלקוח (החיוב, טופס הביצוע, חתימת הלקוח, צילום המוצר, עדכון המונים ועוד).

  • יתרונות מסופון Bgate
  • מאפשר קבלת נתונים ועדכונם בקלות, במהירות ובזמן אמת
  • מקושר לכל מערכת Bgate–erp ומאפשר קבלת מידע מלא (כולל מידע חשבונאי)
  • מאפשר דיווח מונים
  • מאפשר ניפוק חלקים ישירות ע"י הטכנאי
  • מאפשר ניהול מלאי בצורה יעילה ואמינה / ברמת רכב טכנאי
  • כולל BACK OFFICE הכולל מסך שיבוצים וסטאטוסים דינמי
  • מותקן על גבי טאבלטים וטלפונים חכמים (מערכת הפעלה אנדרואיד)
  • מאפשר יכולת שליטה ברמת טכנאי על המידע המופיע במודול
  • מאפשר הקמת טפסים (checklist) כדוגמת טפסי ביקורת בדק בית וכו'
  • מתממשק עם תוכנות Waze או מפות Google ועל ידי לחיצה על כתובת הלקוח בקריאת השירות מוזנת הכתובת בתוכנת הניווט ומסייעת לטכנאי להגיע אל בית הלקוח בקלות

מודול מסופון Bgate-erp מהווה כלי רב עוצמה כחלק של מערכת ניהול טכנאים ואנשי שטח לטיפול וניהול קריאות שירות, תיקוני מעבדה וחוזי שירות. המודול מספק פתרון מלא למגוון מעבדות שירות ומאפשר קשר מתמיד עם אנשי השטח. Bgate-erp מספקת לך שליטה מלאה על מערך השרות שלך וקישור ישיר להנהלת החשבונות ולדוחות. Bgate-erp יצרה את מודול מסופון Bgate-erp על מנת לאפשר לך, בעל העסק, ניהול, מעקב ותפעול יעיל של מערך הטכנאים כולל טכנאים חיצוניים באמצעות מסך שליטה גמיש וקל לתפעול

אולי יעניין אתכם גם...

חיפוש באתר